Toata lumea stie ca nu este de ajuns sa te tii cu sfintenie de o dieta pentru a da jos kilogramele care te streseaza. Totul trebuie sa fie combinat cu exercitii zilnice care nu numai ca vor contribui enorm la pierderea in greutate, dar iti vor oferi o stare de bine cu care te vei obisnui imediat.

Desigur, nu toate avem timp pentru un program fix la sala, insa putem oricand improviza ceva acasa. Totul este sa avem vointa.

Cand iti doresti sa slabesti, dar nu te incanta ideea unor exercitii obositoare, da fuga la un magazin de profil si cumpara-ti propriul hula hoop. Acesta denumeste si cercul propriu-zis cu care se practica gimnastica, dar si dansul exotic care se executa cu acest cerc. Chiar daca nu iti place sa faci sport, dansul cu hula hoop sigur o sa-ti placa. Nu e nevoie sa stii miscari complicate, sa platesti o groaza de bani pe abonament la cardio sau fitness, si nu ai nevoie decat de un singur cerc si de 30 de minute la dispozitie ca sa arzi pana la 300 de calorii o data.

Hula hoop te ajuta sa devii mai flexibila, iti face pielea mai ferma, arde grasimile, imbunatateste circulatia sangelui in organism si, nu in ultimul rand, lucreaza muschii de la spate, si mai multe zone ale corpului in acelasi timp: talia, aripioarele, picioarele si bratele. Pentru a lucra zona taliei, trebuie sa tii picioarele departate, cercul lipit de spate si roteste cercul schimband centrul de greutate de pe un picior pe altul. Rotirile mai scurte din talie te ajuta sa rotesti cercul din ce in ce mai rapid, in timp ce rotirile ample incetinesc rotirea cercului.

Pentru a scapa de aripioarele inestetice, trebuie sa stai cu corpul in pozitie dreapta, sa tii cercul pe coapse si sa il rotesti. E necesar sa incerci sa il rotesti din ce in ce mai repede pentru ca gimnastica sa fie eficienta.

Exercitiul pentru picioare se face stand pe spate si ridicand unul dintre picioare pe care ai pus cercul, la aproximativ 90 de grade. Incepe sa rotesti cercul pentru 2 minute si apoi schimba piciorul. Gimnastica pentru brate se face punand cercul pe unul dintre brate si miscandu-l circular aproximativ 5 minute dupa care se schimba bratul.

Pentru ca gimnastica cu hula hoop sa fie si mai distractive si mai usor de facut, poti sa-ti pui muzica hawaiiana pe fundal, cu atat mai mult cu cat acest dans chiar este inspirat de acest exotism.

Fotograf: Ambro