Trucuri de top care te pot ajuta sa mananci mai putin cu 500 de calorii zilnic

Daca esti genul de persoana pofticioasa, careia ii este greu sa urmeze o dieta, ai la indemana o solutie ceva mai simpla: schimba-ti obiceiurile zilnice, astfel incat sa poti reduce cu pana la 500 numarul de calorii consumate. Acest pas simplu te va ajuta sa scapi de aproximativ un kilogram pe saptamana, fara mari eforturi sau restrictii.

Renunta la snack-urile sarate

Te-ai obisnuit sa ai langa calculator sau pe noptiera cateva pungi de seminte, alune, migdale si alte gustarele de acest tip? Nimic mai gresit! Fiecare dintre aceste alimente contine in jur de 500-600 de calorii pe suta de grame si, chiar daca sunt sanatoase, nu ar trebui sa consume mai mult de 50 de grame pe zi.  Tentatia insa este mare si, odata desfacuta punga, este greu sa te limitezi la recomandarea anterioara si poti ajunge sa consume 1000-1500 de calorii dintr-un foc.

Incearca sa nu mai mananci in fata calculatorului

Specialistii Universitatii Massachusetts au demonstrate  ca persoanele care mananca in fata calculatorului sau a televizorului consuma cu aproximativ 288 de calorii mai mult.

In plus,  sedentarismul este una dintre cauzele obezitatii.  Este recomandat sa inlocuiesti o ora de stat in fata televizorului cu o ora de plimbare sau mers usor la pas.

Foto: adamr

Evita dressingurile de salata pe baza de smantana, maioneza sau iaurt

Mananci sanatos (doar gratare si salate), dar kilogramele se incapataneaza sa ramana? Este posibil sa nu fii atent si, consumand anumite sosuri de salata, sa ii oferi organismului mai multe calorii decat are nevoie.

Serveste cafeaua simpla, fara toppinguri

Renunta la frisca si la toppingurile de caramel si ciocolata pe care le pui de obicei in cafea, intrucat unele dintre acestea ajung sa aiba chiar peste 600 de calorii (echivalentul unei mese).

Bea doar apa si renunta la sucurile din comert

Nu iti aduc niciun beneficiu pentru sanatate si, in plus, sucurile din comert au foarte multe calorii (un pahar de suc carbogazos sau necarbogazos are in jur de 150-200 de calorii). La un calcul simplu reiese ca sunt suficiente trei pahare pe zi pentru a da peste cap dieta, consumand cu 500 de calorii in plus fata de cat ai nevoie.

Nu termina toata mancarea din farfurie

Lasa zilnic in farfurie can un sfert de mancare ( la fiecare masa) si vei constata ca in acest mod ajungi sa consumi cu 500 de calorii mai putin.

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ