Silueta dupa 40 de ani

La inceputul varstei a doua, multe femei incep sa se teama de kilogramele care se depun usor si se elimina cu mare greutate. Si asta deoarece, dupa varsta de 40 de ani, metabolismul incetineste, acest aspect fiind valabil si in cazul barbatilor. Deja, la aceasta varsta, majoritatea femeilor au copii si chiar diverse diete la activ, unele diete avand efect yo-yo, iar tesutul adipos a castigat teren in defavoarea celui muscular. Daca mai includem si sedentarismul in ecuatie, problema e clara. Cu toate acestea, rezolvarea e simpla. O dieta e greu de tinut dupa 8 ore de stat la birou urmate de treburile casnice zilnice, dar asta nu inseamna ca nu poti invata sa ai un stil de viata sanatos.

E important sa nu renunti la unt si la uleiuri, deoarece te privezi de acizii grasi nesaturati si de vitaminele D si A atat de importante pentru organism. Cate 10 g. din fiecare, zilnic, iti vor proteja sanatatea fara sa te ingrase. Produsele lactate chiar sunt indicate dupa varsta de 40 de ani, deoarece adultii trebuie sa consume aproximativ 1200 mg de calciu zilnic, asa ca nu evita branza, iaurtul si laptele.

Nu uita de micul dejun! Pe langa faptul ca este cea mai importanta masa a zilei, s-a dovedit stiintific ca cine sare peste micul dejun nu slabeste, ci din contra, se ingrasa. Iar la serviciu, fa-ti neaparat timp pentru pauza de masa, pentru ca te ajuta sa-ti mentii greutatea si nu uita nici de gustarile dintre mesele principale: fructe, alune, migdale, nuci. Consuma mai putine calorii decat consumai cu zece ani in urma si nu omite fibrele din alimentatie. Pe langa faptul ca absorb apa din tesuturi, fibrele ajuta si la un tranzit sanatos.

In timp ce ai grija de alimentatia ta, nu uita nici de sport. Ideal e sa faci efort fizic cel putin 30 minute zilnic, sau in jur de 50 de minute odata la doua zile.

Foto: stockimages

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (10 votes cast)
Silueta dupa 40 de ani, 5.0 out of 5 based on 10 ratings

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ