O dieta cu mere

In sfarsit a trecut si Pastele cu excesele lui alimentare. Cu siguranta nu te-ai putut abtine sa gusti friptura de miel, drobul, pasca si cozonacul, dar acum cand te uiti in oglinda si a mai venit si caldura… iti doresti sa nu o fi facut. O dieta la indemana este cea cu mere si iti poate aduce inapoi talia subtire de dinainte de sarbatori. Cum? Foarte simplu.

Merele sunt o abundenta de fibre, sunt satioase, satisfac nevoia de dulciuri si contin si vitamine si minerale fara de care nu poti slabi sanatos. In plus, merele au si efect anti-imbatranire, deoarece contin antioxidanti si se recomanda consumul lor atat in curele de detoxifiere, cat si in cele de intretinere.

In prima zi incepi dimineata cu un mic dejun constand intr-o ceasca de cafea si 2 linguri de cereale integrale consumate cu lapte degresat. Ca gustare pe parcursul zilei rontai 3 mere. Masa de pranz va consta intr-o salata compusa din branza de vaci, ardei rosu, masline si o jumatate de castravete, dreasa cu ulei de masline, la cina ramanand sa consumi 150g peste preparat la gratar cu un sote de morcovi cu broccoli.

A doua zi la micul dejun ai 2 linguri de ovaz cu lapte degresat. Gustarile pe parcursul zilei vor consta in 4 mere. La pranz consumi putina carne de curcan fiarta cu orez sau fasole verde si o salata de varza cruda, iar la cina un bol de supa crema de praz cu o felie de paine neagra, un ou fiert insotite, bineinteles, de un mar.

A treia zi o incepi cu o cana de lapte batut si cu 3 biscuiti, apoi la pranz vei manca pui la gratar cu salata de radacinoase dreasa cu zeama de lamaie si ulei de masline, iar la cina putin peste pregatit la cuptor cu legume alaturi, o felie de paine graham sau de secara si nelipsitul mar.

Acelasi tipar se va urma si in urmatoarele zile, introducand in meniul de pranz si cate un cartof copt si o portie de ciuperci la cuptor.

Foto: zirconicusso

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ