Dieta cu ulei de masline

 Uleiul de masline este cunoscut pentru beneficiile sale de sanatate si este un component alimentar primar in retetele mediteraneene si diete. Uleiul de masline tolereaza temperaturi ridicate si este adesea folosit ca un substitut pentru unt sau alte uleiuri, pentru ca este mononesaturate.

Beneficii

Uleiul de masline contine o cantitate mare de acizi grasi monosaturati si antioxidanti, explică vindecare zilnic. O dieta care foloseste ulei de masline poate ajuta la prevenirea bolilor de inima prin scaderea nivelului de colesterol LDL și creșterea nivelului de HDL colesterol bun sau. Aceasta poate ajuta, de asemenea, pentru a reduce riscul de a dezvolta cancer de colon si de a ajuta cu probleme gastro-intestinale, cum ar fi calculi biliari si gastrita.


Tipuri

In scopul de a face uleiul de masline, maslinele trebuie sa fie spalate si fara samburi, apoi sortate si presate pentru a elibera uleiurile lor. Exista patru tipuri principale de uleiuri de masline, printre care , extra virgin, pur si virgin. Cel extra virgin se obtine din ulei din masline presate proaspete si poate fi greu si mai gros decat alte uleiuri. Uleiul de masline pur este procesat, filtrat si rafinat inainte de a fi imbuteliat. Uleiul de masline virgin implica obtinerea uleiului dupa prima presa.
Alimentele

O dieta pe baza de ulei de masline ar trebui sa includa, de asemenea, alimente care sunt non-prelucrate si sarace in grasimi. Alege carne slaba, cum ar fi carnea de vitel, miel si vita. Aproape toate pasarile de curte au carnea scazuta in grasimi, inclusiv carnea de pui, curcan, gască si de rata. Puteti sa pregatiti toate tipurile de carne si pasari de curte, cu uleiul de masline. Fasolea poate insoti, de asemenea, o dieta cu ulei de masline, inclusiv fasolea neagra, lintea si fasole soia.
Potential

Consumul de ulei de masline de-a lungul timpului poate avea beneficii de sanatate pe termen lung. Uleiul de masline contine polifenoli, care sunt antioxidanti care ajuta pentru a mentine inima sanatoasa. Exercita, impreuna cu o dieta pe baza de ulei de masline va va ajuta sa va imbunatatiti sanatatea si sa reduceti  riscul de a dezvolta diabet de tip 2, hipertensiune arteriala si de accident vascular cerebral.

 

Un articol redactat de Bianca Berchez.

 

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ