Dieta cu supa de rosii

Mananca supa de rosii in fiecare zi, timp de o saptamana! Bea cel putin 8 pahare de apa proaspata in fiecare zi. Evita paine alba, zahar, dulciuri, alcool si sifon. Mananca 4-5 mese mici pe zi.

Ingrediente :

–         6 rosii mari, 1 cap de broccol , 2 ardei, ierburi proaspete, 1 lingura de ulei de masline extravirgin, un pic de sare si piper dupa gust.

Metoda de preparare:

Taiati legumele in bucati mici si pune in oala de fierbere .

Umple oala de fierbere cu apa pentru a acoperi legumele, se adauga condimente si ulei de masline si se fierbe la foc mediu timp de aproximativ 20 de minute.

Adauga ierburi proaspete de alegere si se serveste. De asemenea, puteti incerca refrigerate.

Ziua 1:

Supa de rosii si fructe proaspete – cu excepția pentru banane si struguri

Ziua 2: Supa de rosii si legume fierte – incercati sa evitati cartofii si porumbul

Ziua 3: Supa de rosii cu fructe si legume proaspete

Ziua 4: Supa de rosii, legume proaspete si branza de vaci

Ziua 5: Supa de rosii si peste in cantitate mica

Ziua 6: Supa de rosii, legume proaspete si peste sau pui in cantitate mica

Ziua 7: Supa de rosii, orez salbatic si legume proaspete

 

Alege sa mananci cat mai multe legume, in afara de rosii. Include cel putin 1 tip de legume verzi, cum ar fi broccoli, spanac sau sparanghel la masa!

Foto: Supertrooper

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 3.5/5 (2 votes cast)
Dieta cu supa de rosii, 3.5 out of 5 based on 2 ratings

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ