Dieta cu legume

Atunci cand iti doresti cu orice pret sa slabesti, tinzi sa iti cantaresti din ochi portiile de mancare inainte de fiecare masa, iar portiile din ce in ce mai mici, iti dau incredere ca vei reusi ce ti-ai propus.

Cu toate acestea, afla ca poti slabi si mancand mai mult; trebuie doar sa stii ce anume sa consumi. Cele mai la indemana alimente sunt fructele si legumele, iar dintre ele, cateva n-ar trebui, sub nici o forma, sa lipseasca din alimentatia noastra zilnica, fie ca vrem sa slabim, sa ne mentinem greutatea prezenta, sau, pur si simplu, sa mancam sanatos.

Telina nu este o leguma frumoasa, dar compenseaza prin alte calitati. Este plina de vitamine, A, B, C si K si de minerale, fier, magneziu, fosfor si calciu. Este recomandata in tratamentul hipertensivilor, regleza disfunctiile hormonilor si are proprietati diuretice.

Rosiile, indiferent de soi si culoare, apara organismul de cancer datorita licopenului care este un antioxidant puternic. Rosiile sunt benefice si in tratamentul afectiunilor inimii, sunt o sursa importanta de fibre, datorita carora ajuta digestia. Pentru ca licopenul din rosii sa fie asimilat cu succes de organism, se recomanda consumarea rosiilor in combinatie cu ulei de masline.

Gulia poate fi consumata atat gatita, cat si cruda, sub forma de suc sau taiata cubulete cu putina sare. Este perfecta in curele de slabire sau detoxifiere, deoarece nu are colesterol si are putine calorii. In plus, este benefica in caz de anemie si este recomandata si bolnavilor de diabet, deoarece regleaza glicemia. Contine vitamina C, intareste imunitatea, sistemul osos si dintii, dar nu este recomandata persoanelor care sufera de tiroida.

Fasolea rosie este si ea o leguma cu proprietati puternic antioxidante. Este un aliment satios, deoarece contine amidon, deci nu trebuie consumata in exces ca sa sature pentru vreme indelungata. In plus, fasolea iti da energie, este extrem de hranitoare pentru organism si este si ieftina, iar o singura lingura de fasole contine mai multe fibre decat o felie de paine integrala.

Prin urmare, alege cu grija alimentele din farfuria ta si nu va mai trebui sa-ti faci griji de capacitatea lor de a te mentine satula si slaba.

Fotograf: Grant Cochrane

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
Dieta cu legume, 5.0 out of 5 based on 2 ratings

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ