Dieta cu fibre

Cercetatorii americani au fost cei care au descoperit o schema simpla de “topire” a depozitelor adipoase nedorite: fibre din legume, fructe si diverse tipuri de fasole.

Nu numai ca aceasta dieta da rezultate foarte bune in cazul celor care doresc sa scape de cateva kilograme in plus, dar este si foarte sanatoasa. De asemenea, dieta cu fibre poate fi folosita cu incredere si de cele care doresc sa isi pastreze supletea.

 

10 grame de fibre sunt foarte accesibile: sunt continute in 2 mere, o ceasca de mazare sau in jumatate de ceasca de fasole rosie. Consumul de fibre, insotit de o activitate fizica moderata, de 3-4 antrenamente saptamanale a cate 30 de minute fiecare, asigura, in special, slabirea la nivelul abdomenului. Mazarea, leguma bogata in fitonutrienti, consumata regulat alaturi de alte legume, poate scadea riscul de cancer gastric.

 

Abdomenul proeminent este mai periculos pentru sanatate decat tesutul gras de pe coapse, fese si solduri. Grasimea de pe abdomen imbraca periculos organele interne. Pentru a micsora “colaceii” de pe abdomen, este necesara consumarea a 10 grame de fibre solubile in fiecare zi. Astfel, in 5 ani, cantitatea de grasime abdominala s-ar reduce cu 3,7%, iar daca s-ar adauga si putin exercitiu fizic in ecuatie, reducerea ar fi de 7,4%.

 

La aceasta ora se cunoaste faptul ca o mare cantitate de grasime viscerala este asociata cu cresterea tensiunii arteriale, aparitia diabetului si imbolnavirea ficatului. In timpul zilei, daca se simte nevoia sa se rontaie ceva, se poate apela la nuci, seminte, cereale integrale, fructe uscate. Acestea sunt surse de grasimi bune, care se pot consuma oricand. De exemplu, 10 migdale pot inlocui cu success o masa principala, deoarece taie foamea rapid, iar o mana de curmale uscate contine toti micronutrientii necesari organismului pentru o zi intreaga. O alta varianta ideala o reprezinta cerealele integrale sub forma de batoane, care se pot combina cu iaurt pentru un gust mai putin anost.

 

In concluzie, nu iti ramane decat sa iti reconsideri modul de viata, sa alegi dieta cu fibre, sa o combini cu cateva vizite la sala si vei obtine corpul pe care l-ai visat.

Fotograf: Grant Cochrane

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
Dieta cu fibre, 5.0 out of 5 based on 2 ratings

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ