Beneficiile semintelor de in

Semintele de in sunt folosite ca un aliment traditional si un remediu in culturile mediteraneene de mii de ani. Acestea sunt beneficie atat pentru ten, cat si pentru sanatate in general.

Seminte de in sunt benefice in imbunatatirea functiei renale a persoanelor cu lupus. Daca aveti lupus – sau orice alta afectiune medicala  este foarte important sa discutati cu medicul dumneavoastra despre orice supliment pe care il luati.

Recomandari

Uleiul de seminte de in, cum ar fi uleiul de peste, a fost studiat pentru scaderea trigliceridelor. Cu toate acestea, este necesar sa se ingereze o multime de ulei de in (38-60 g) si sa aiba efecte vizibile.

Semintele de in pot fi amestecate cu lichide sau alimente, cum ar fi briose sau paine. Unii oameni folosesc o rasnita de cafea mic pentru a se pisa doze zilnice dupa cum este necesar.

Efecte secundare

Ca efecte secundare, la dozele normale, semintele de in si ulei de seminte de in par a fi in siguranta. Semintele de in si nu uleiul de seminte  contin fibre solubile. S-ar putea provoca diaree, crampe, gaze, balonare. Dozele mari de seminte de in, mai ales atunci cand nu au fost luate cu apa suficienta, pot provoca constipatie si, rareori, chiar obstructie intestinala.

Riscuri

Ca riscuri pentru acest ingredient,  nu trebuie sa mancati seminte de in crude sau necoapte, deoarece ar putea fi otravitoare. Persoanele care au diabet zaharat, tulburare bipolara, hipertrigliceridemie, tulburari de coagulare, sau cancer de prostata ar trebui sa discute cu un medic inainte de a folosi semintele de in sau ulei de seminte de in in orice alimentatie.

 

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 4.4/5 (5 votes cast)
Beneficiile semintelor de in, 4.4 out of 5 based on 5 ratings

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ