Atentie la glucide

Doctorii sunt de parere ca  glucidele, atat de blamate intr-o cura de slabire, sunt foarte necesare intr-o alimentatie sanatoasa si ca nu trebuie scoase de tot din hrana zilnica.

Totul e sa fie combinate potrivit si sa existe o masura. Atunci cand alegi sa tii o dieta, este foarte important sa intelegi ca vei face numai rau organismului daca renunti definitiv la anumite alimente. Toate isi au rostul lor.

Glucidele valoroase pentru organism sunt cele din paine, paste, legume, fructe si din unele produse lactate. In procesul de digestie, acestea pastreaza un nivel constant al glicemiei prin eliberarea lenta a zaharului din alimente. Daca renunti la carbohidrati o perioada mai indelungata, se prea poate sa-ti fie rau, sa ai stari de ameteala, sa te simti obosita si slabita.

La micul dejun serveste (in fiecare zi alta combinatie) fulgi de ovaz cu lapte, seminte de floarea soarelui, stafide, miere, paine prajita unsa cu unt, un grepfruit, capsuni zdrobite si amestecate cu branza de vaci, un shake de banane cu iaurt si lapte, omleta cu sunca de Praga si salata de rosii, muschi file si paine neagra prajita.

La pranz opteaza pentru sarmale din piept de pui cu iaurt, piept de pui gatit cu ardei, usturoi, rosii si ierburi aromate, orez fiert cu rosii, ardei si ulei de masline, muschi de porc la gratar cu dovlecei, varza, conopida sau rosii, pulpa de pui la cuptor cu salata asortata de sezon, vrabioara de vita cu ciuperci sote.

La cina serveste fulgi de ton cu maioneza light, cu ceapa verde, ardei, morcov, paine neagra prajita, fructe, salata de legume, peste la gratat cu spanac oparit, rasol de vita cu hrean, ardei umpluti cu crema de branza dulce cu marar.

Intre mese, mananca o banana, un iaurt, arahide sau caju, mere, pepene galben, paine prajita cu putina branza topita, capsuni, baton de cereale, seminte de dovleac.

Fotograf: YaiSirichai

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ