1.200 de calorii

Exista studii care arata ca o persoana consuma in jur de 3.000 de calorii in fiecare zi, cand nu ar trebui sa treaca de pragul de 2.500 de calorii zilnic.

In concluzie, omul mananca, in general, mai mult decat are nevoie organismul iar consumul de calorii in plus nu corespunde nici cu activitatea fizica pe care ar trebui sa o depuna in mod normal o persoana.

Astfel, e normal sa se acumuleze grasime. Asadar, daca nu vrei sa te incadrezi in categoria celor cu multa grasime in corp, incearca o dieta care aduce un aport de doar 1.200 de calorii in fiecare zi. Atunci cand simti nevoia de dulce, nu te repezi la o prajitura sau la o tableta de ciocolata, ci alege un iaurt cu fructe, consuma mult morcov, cruzi sau gatiti pentru aportul lor de vitamine benefice organismului.

Bea ceai de plante neindulcit, consuma ananas, salate fara adaos de ulei sau maioneza si prepara-ti in casa suc de portocale. Ca gustare la birou, alege batoanele de cereale, dimineata consuma iaurt degresat cu cereale integrale, la pranz opteaza pentru carnea slaba de curcan, piept facut la gratar sau inabusit, spanac pentru aportul de fier si minerale, branza de vaci pentru calciu, carne de vital la gratar pentru proteine, rosii, varza, telina.

Dimineata mai poti manca si cate o felie de paine prajita cu oua fierte si bea o cescuta de cafea cu lapte degresat sau cu cat mai putina grasime, la pranz o alternativa ar fi orezul fiert cu ton si cu spanac, sau porumb fiert cu morcovi si salata de varza, sau chiar spaghete cu sos de rosii din belsug si un iaurt degresat. La cina consuma sunca de pui, morcovi fierti, spanac fiert, fructe, carne de miel la cuptor sau carne de pui la gratar, mazare fiarta, peste la gratar, salata verde sau rosii cu busuioc.

Daca ai grija ce mananci si cat mananci vei vedea ca nu vei mai depasi numarul de calorii recomandat, dar nici nu iti va fi foame.

Fotograf: Maggie Smith

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ